Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pondělí 17. září 2012

Srpnové líčení s balonky:)

Summer power


Tentokrát jsem chtěla vytvořit něco hodně barevného a při tom éterického. Na líčení očí jsem použila paletku Manly . Šaty jsou z prodejny Oodji. Modelka je moje velmi dobrá kamarádka Šarlota.J.

Nejdřív jsem použila sytě oranžovou barvu na střed oka, potom jsem hnědou barvou stínovala, do vnitřního koutku oka jsem nanesla vanilkový stín. Na závěr jsem ještě přidala nad linii koutku nebesky modrou. Řasy jsou z ebay.







Summer make-up

Ballons field


Summer make-up

Summer make-up




Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)