Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


neděle 21. října 2012

Ballroom blitz

Blížící se plesová sezona

Čas tanečních, prodloužených, věnečků a maturitních plesů je tady. Každá slečna touží v tento slavnostní den vypadat co nejlépe. Doporučuji svěřit se v daný večer odborníkům a vychutnat si sváteční atmosféru v plné parádě. :) 

Modelka je nalíčena make-upem Tient miracle od Lancome, který je zafixován krajkovým pudrem od Dermacol. Oční okolí je zapudrováno HD bílým pudrem od Chanel. Na oči jsem použila bázi od Mary Key, potom jsem celé víčko až k obočí vykreslila béžovým odstínem z paletky Nymphea Chanel, hnědým stínem z téže paletky jsem vystínovala linii mezi pohyblivým víčkem a obloukem. Do vnitřního koutku jsem nanesla zlatý vypalovaný stín Giordany gold od Oriflame. Do poloviny víčka jsem nanesla bázi na glitry od Dermacol a na ni jsem pomocí gumového aplikátoru nanesla zlaté třpytky Dermacol. Po té jsem nalepila umělé řasy z ebay a vymalovala linku fixem od Essence. Na spodní víčko jsem použila hnědou a béžovou z paletky Chanel. Obočí je jen jemně dokresleno stínem z paletky na oboí Essence. Na tváře jsem použila tvářenku s houbičkou od Diora v odstínu gold shimmer. Na rty jsem použila nude lesk s edice Giordani Gold od Oriflame. Pro mé portfolio jsem na závěr na rty ještě nanesla 3D třpytky od Sun Flower  a nalepila černou peřovou řasy z ebay=)

holograph lips
Prom make-up

Plesové líčení

Plesové líčení


glitter lips
Black swan

Žádné komentáře:

Okomentovat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)