Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


čtvrtek 25. října 2012

Candy shop

 Make-up ve stylu "CANDY"

Pro sladký make-up je základ bezchybný základ pleti. Make-up je aplikován pomocí štetce Stipple brush F50 od Sigma. Na oči jsem použila pigmenty Mac (Brigh yellow, Mutiny, Clear sky blue). A žluté reflexní třpytky z thebodyneeds. K celkovému Candy looku jsem vykreslila rty do podoby lízátka pomocí bílé tužky a růžové rtěnky.



Candy make-up

    







7 komentářů:

  1. wooow este aj tie pery!! si to dotiahla do dokonalosti!
    Inak nezabudni sa zapojit do mojej uplne prvej giveaway pri 3 vyroci blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda:)) Můžu se zeptat, to mají slečny pro soukromé fotky takové líčení nebo je to foceno pro komerční účely?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Konkrétně toto líčení je foceno pro mé portfolio. Ale líčím i komerčně na plesy, svatby, přehlídky a pod. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je mazec. Normálně jsem seděla s pusou otevřenou dokořán.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto je celkem už starší práce dnes bych udělala už spoustu věcí lépe :-)))) Proto mě pochvaly těší o to víc :-) Díky

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)