Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


úterý 13. listopadu 2012

Noční obloha

Noční obloha (Like stars shining)

Temně fialové barvy jsou v letošní sezoně obzvlášť žádané. Nejen na rtech, ale i na nehtech. Temně fialová je pro letošní podzim/zimu doslova nutnost :) Já našla úžasnou barvu od Miss Sporty odstín 313. Protože jsem si poslední době oblíbila i třpytivé vrchní laky, přetřela jsem ho růžovo modrými třpytkami lakem TMT, který jsem koupila na velerhu. Musím ještě podotnout, že v reálu se nehty daleko více třpytí a lak má nádech do fuchsiova. :)

Night nails

Dark purple nails
Miss sporty 313
TMT lak





2 komentáře:

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)