Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


úterý 11. prosince 2012

Frost nails

FROST NAILS


Letos se mi všechno zimní moc líbí. Po zmrzlém líčení jsem si vytvořila zmrzlé nehty. :) 

Jako základ jsem použila lak od Avonu Mirror shine silver. Po té jsem ho přetřela top coatem od Essence  Effect Topper in Mystic Mermaid

Na lak jsem nasypala bílo-fialové třpytky a nakonec přelakovala Miss sporty sparkle touch lakem.

Frosty nails

Snow nails

Glitter nails
Avon Mirror shine silver
Essence special topper Mystic mermaid


Miss sporty sparkle touch


3 komentáře:

  1. Děkuji Evie:) Oni jsou ve skutečnosti ještě víc třpytivé a měnivé:)

    OdpovědětVymazat
  2. awww Love your nails !!! follow me <3 http://tanilias.blogspot.de <3

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)