Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pátek 14. prosince 2012

Proměna slečny Martiny

Proměna slečny Martiny

Dnes mám pro Vás příspěvek trošku jiný. Má bývala spolužačka mě požádala o nějaké pěkné fotky. Martina se téměř vůbec nemaluje, používá pouze řasenku a občas černou tužku na linky na vrchním víčku. 

Jako první styl jsem zvolila červené rty a jemně nalíčené oči v nude odstínech. Vlasy jsem natočila žehličkou. Pleť je sjednocena make-upem Affinitone od Maybelline a zafixována stejným pudrem. Na tváře jsem použila jemný bronzer od Peggy Sage.

Pro druhý styl, který byl pro Martinu doslova "odvaz" jsem použila 4 barvy z Manly palety. (modrá, mentol, lila a fuchsia). Rty jsou jen přetřeny leskem na rty s perletí od Make-up factory.

Před proměnou

červené rty
Proměna 1

red lips
Proměna 1

rudé rty
Proměna 1

barevný makeup
Proměna 2

duhový makeup
Proměna 2

perfect makeup
Proměna 2

barevný make-up
Proměna 2


5 komentářů:

  1. your make up is so gorgeous <3

    OdpovědětVymazat
  2. ohhh beautiful change !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. to druhé líčenie jej veľmi sekne:) vyzerá super:)

    OdpovědětVymazat
  4. Druhá varianta se mi líbí mnohem víc. Na první mi tak úplně nesedí rtěnka. Každopádně s druhou variantou je paní Martina fakt kočka :o)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)