Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


středa 23. ledna 2013

Black smoky eyes



HOLLYWOOD LOOK

Svou dvorní modelku Kristýnu jsem tentokrát nastylovala do podoby hollywoodské modelky.  Vlasy jsem nastavila pomocí clip-in příčesku z Remy lidských vlasů v odstínu 630. A celé vlasy jsem vyžehlila, aby přechody byly co nejméně nápadné. 
Protože tento vzhled vyžaduje výrazné a precizní konturování, vystínovala jsem pleť pomocí 3 odstínů z paletky korektorů z E-bay. 
Po té jsem rozetřela pečlivě kabuki štětcem Sigma make-up L´Oreál lumi magique. Na tváře jsem použila matný bronzer od Peggy Sage. A pleť zafixovala sypkým pudrem Elf translucent. 
Na pohyblavá víčka jsem nanesla minerální bázi Elf a pomocí plochého štětce F70 od Sigma jsem celé víčko pokryla krémovým stínem Maybelline Color Tattoo v  odstínu Black timeless. K Obočí jsem stínovala odstínem Tough as taupe. Po důkladném stínování jsem pod obočí použila světle béžový stín z nové palety Neutral stínů od Elf. 
Použila jsem tekutou linku Elf a nalepila řasy od Elf ze setu Merilyn. (Ty kleště na řasy jsou perfektní!!). Rty jsou vymalovány tělovou rtěnkou od Maybelline a přetřeny leskem na rty YSL v odstínu nude.


Protože jsem na jednom servru byla nařčena z nepřiměřené retuše, rozhodla jsem se, že Vám ukážu jak fotka vypadá před  a po retuši, udělejte si na to názor každý sám. 

Před retuší
Po retuši


Před / Po



Po
Před
Extra






12 komentářů:

  1. krásne dievča a ešte krajší make up! Pre mňa veľmi pekná inšpirácia, inak nemusíš podla mna retusovat vobec, nepotrebujes to ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, retušuji vlastně jen přidáním kontrastu a zaostřením, vytištěná fotka tak vypadá lépe. Když je potřeba tak zkoriguji ostré stíny v obličeji. Jinak já se v tomto případě inspirovala Kim Kardashian.

      Vymazat
  2. Myslím, že je to zcela v pořádku..ani mi to nepřijde vyretušované..spíš jakoby lépe osvětlené...:) Oni jen závidí, že umíš nalíčit tak, jakoby to bylo vyretušované..:) Mimochodem včera jsem se inspirovala jedním starším článkem v líčení..a byla jsem moc chválena..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mě těší, že mé mé líčení slouží jako inspirace :-) Můžu se zeptat které? ;-)

      Vymazat
    2. něco na tento způsob.. http://make-upartistkmlucy.blogspot.cz/2012/10/podzim-je-nenavratne-tady.html :)

      Vymazat
  3. Krasny makeup a este krajsia modelka!

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Retuše sice nejsou třeba, ale prostě ta fotka vypadá pak líp. Vůbec si z rejpalů nic nedělej, tací se najdou všude... Líčení super (chválím hlavně ty řasy, asi si je pořídím, vypadají fakt dobře) a modelka je kočka :o)
    Btw. nevšimla jsem si, že bys psala, jakou jsi použila tvářenku, vypadá fakt přirozeně, ale možná jsem jen slepoň :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, také mám radši, když je fotka kontrastní a ostřejší:) Řasy každému líčení dodají takový ten profi look :-) A na tváře jsem použila matný bronzer od Peggy Sage. :-)

      Vymazat
  5. krasne licenie vyzeras ako babika! Podla mna ty retus nepotrebujes vyzeras uzasne, ale chapem ze niektore fotky tak vyzeraju lepsie :)

    Inak vedela si ze Bioderma ma BB krem? Recenzia tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/bioderma-sensibio-bb-krem.html

    OdpovědětVymazat
  6. krásné to je, já mám tmavé, černé, výrazné oči ráda, ačkoliv mně osobně moc nesluší :D, protože mám tak bílou plet, že to ej moc velký kontrast,ale je to opravdu nádherné, precizní práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně zase moc nejdou, protože mám spadlá horní víčka a po černém stínu jsou ještě zapadlejší...:( Ještě že mám Kristýnu, které sluší opravdu úplně všechno :D Jinak samozřejmě moc děkuji za pochvalu, od Tebe přímo zahřála ;-)

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)