Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


čtvrtek 31. ledna 2013

Café au lait

Latté make-up

Konečně jsem si udělala čas na recenzi na paletu 144 stínů ELF v neutrálních tónech. Protože mám tmavě hnědé oči, nebála jsem se použít hned několik odstínů v hnédé a béžové. 
Jako základ pro pleť jsem použila bázi od ELF v základním clear odstínu. Do pleti jsem zapracovala make-up od L´Oreál Lumi maguiqe. A pleť jsem zafixovala sypkým pudrem ELF translucent.
Na oči jsem nanesla bázi v odstínu champagne. Po té jsem postupně nanášela 5 odstínů hnědé v barvě kávy latté. Řasy jsou opět z ELF winter kolekce. Lina je vyreslena tekutou linou ELF. Obočí je zafixováno paletkou od Benefit v odstínu dark.
Na tvář jsem nanesla bronzer Peggy Sage. Rty jsou přetřeny leskem od YSL v odstínu golden gloss 20.

Co se týče samotné paletky, musím říct, že jsem si zprvu říkala, že tolik barev v hnědé ani nemůže existovat a byla jsem přesvědčena, že barvy se musí opakovat. Není to ale tak. V paletě vypadají stejně, ale po rozetření mají třeba jiný shimmer a nebo mají úplně jinou intenzitu pigmentu. Některé stíny trochu víc práší, ale není to nic hrozného. Pro Ty z vás, co nemají rády barevné výrazné líčení, ale přesto nechtějí vypadat pořád stejně je to ideální řešení. 

Café au lait make-up

Latté 


Hnědé líčení

ELF Neutral palette

Elf paleta 144 odstínů



5 komentářů:

  1. Krásné to máš !: :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! máš překrásné oči. :)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o 30 dolarů do obchodu Chicnova. Budu ráda, když se připojíš. :)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/2013/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, moje oči už nejsou to co bývaly, bohužel, po pětadvacítce mi hodně klesla horní víčka, operaci se v budoucnu určitě nevyhnu:(( Na giveaway kouknu, díky za pozvání!

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)