Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


neděle 20. ledna 2013

Lilac nails

LILA NEHTY S GLITRY

Letošní rok je pro mě ve znamení třpytek. V pátek jsem u Vietnamců opět objevila parádní třpytky. Jedno balení stojí 70,-Kč což není na asijské zboží zrovna málo, ale je to zase docela velké balení. :) Hned jsem věděla, že ke třpytkám se bude hodit lak na nehty v barvě lila. Použila jsem lak od Essence v odstínu 27 No more drama. Na dva nehty jsem nasypala velké třpytky a na zbytek jsem jemně sypla holografický failový prach.


Lilac holographic nails

Lilac holographic nails

Lilac holographic nails

Lilac holographic nails

Lilac holographic nails
Lilac holographic nails


Lilac holographic nails


Lilac holographic nails

Lilac holographic nails

Lilac holographic nails

6 komentářů:

  1. tak tyhle nehtíky se mi fakt moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne nechtiky!

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Moje švagrová, která je na nehty tak trochu (no trochu víc) úchyl, taky ráda nakupuje třpytky u vietnamců. Tyhle nehty by se jí určitě moc líbiliy :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky:) Bohužel se u nás zatím moc samostatné třpytky sehnat nedají, kdysi je měl Dermacol, ale to už je dlouho. Moc se těším na jarní veletrh Expa Beauty, tam určitě seženu zásobu :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádherné:) Moc se ti to povedlo:)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)