Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


středa 2. ledna 2013

New Year´s eve party


Slibované party líčení, chcete-li silvestrovské líčení. Tentokrát jsem použila k líčení kosmetiku ELF. Dostala jsem spoustu věcí k Vánocům, tak jsem hned musela zkoušet novinky. Nejdříve jsem pod oči, kolem nosu, rtů a na bradu použila HD korektor, který schová každou menší i větší vadu na pleti. K dokonalému zakrytí jsem použila malý stipple brush. Make-up je rozjasňující a je nanesen velkým stipple brushem a zafixován HD pudrem v translucent odstínu. Na oči jsem použila minerální bázi a jako první jsem nanesla stříbrný odstín z Beauty School paletky. Potom jsem tmavě grafitovým odstínem vykreslila horní linii očí do tvaru písmena v. Světlejší barvou šedé jsem přetřela ostré přechody a dlouho jsem stínovala (blending). Na závěr jsem použila bílou s perletí do koutků očí. Po vystínování jsem celé oči potřpytila pigmenty v holografockém provedení od firmy Gosh. Nalepila jsem umělé řasy z winter kolekce ELF (prostřední). Obočí je dobarveno paletkou z ELF a tvářenka je HD diva. Rty jsou přetřeny perleťovým leskem Dazzling diamond.















2 komentáře:

  1. Tak to je bomba, zrovna dnes jsem váhala, zda si ti dovolit napsat, jestli náhodou nemáš blog s více fotkama:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Klidně se dovol, nevidím jediný důvod proč ne :-)))) Jinak nejvíc fotek mám na http://www.facebook.com/pages/Make-up-artist-Kate%C5%99ina-Martincov%C3%A1-Salon-Katka/263716470330217?fref=ts

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)