Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


úterý 15. ledna 2013

Pastel revolution

PASTEL REVOLUTION


Taky už se těšíte na jaro? Venku sice napadl dlouho očekávaný sníh, ale mně se začalo stýskat po barvách. Jemné pastelové barvy jsou tím pravým jak oživit zimní šeď. :-)


Pod oči, kolem nosu a na bradu jsem nanesla HD korektor od ELF pomocí small stipple štětce. Na celou tvář jsem použila make-up Lumi Magique od L´Oreál, který jsem do pleti zapracovala kabuki štětcem (flat angled) značky Sigma. Nakonec jsem make-up zafixovala HD puderm ELF (tranclucent). 
Na oči jsem nanesla minerální bázi ELF a po té jsem nad plamínkem zahřála křídově bílou tužku Colortrend, kterou jsem potom štětcem rozetřela na celé pohyblivé víčko. (Tento způsob mám od Terezky z MissBeautyAddict). Na bílý podklad jsem postupně nanášela pastelové stíny z paletky Manly (korálovou, vanilkovou, fialovou, růžovou). Po důkladném stínování jsem bílou tužkou vykreslila linku, na kterou jsem tenkým štětcem aplikovala stíny z paletky (mint a bledě modrou). Do linky jsem fixem od Essence udělala ještě menší černou linku. Spodní víčko je udělané obdobně. Nalepila jsem řasy značky ELF. 
Na tvář jsem použila krémovou tvářenku Catrice a na rty použila lesk Kiss Kiss od Guerlain 800.

Pastel eyeshadows

Pastel eyeshadows


Pastel eyeshadow

Pastel eyeshadow

Pastel eyeshadow

Pastel revolution








3 komentáře:

  1. Překrásné líčení :) Pěkně ti ladí s vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, docela se to hodí i k tomu modrému melíru :)))

      Vymazat
  2. Musím říct, že ti to vážně moc sluší. Já bych s takovou barevnou kombinací vypadala děsně, ale tobě to vážně děsně přistane :o)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)