Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


neděle 13. ledna 2013

Peach nails

PEACH GLITTER NAILS

V poslední době jsem se zaměřila spíše na tmavé laky. Ale mám moc ráda i laky méně nápadné v nude, peach a apricot odstínech. A protože se zatím třpytek a lesku nemůžu nějak vzdát, zkusila jsem je zkombinovat i s pastelově oranžovým lakem. A výsledek? Posuďte sami! Mě moc mile překvapil. :-) 
Základní barva je lak značky Regina odstín 8. Musím říct, že barva je moc hezká, určitě je to studený odstín, což vyhovuje mému typu. Ale lak jako takový mě trochu zklamal, zejména  velmi výraznou acetonovu vůní, která byla typická pro laky před 10-15 lety...:-( 

K samotnému postupu:
1) Použila jsem podkladovou bázi od Gosh
2) Nanesla jsem první vrstvu laku Regina
3) druhá vrstva laku Regina + posypání třpytkami No name
4) vrstva laku Golden Rose Scale efect 15
5) vrstva laku No name od Vietnamců má na sobě jen číslo 49

Glitter peach nails
Glitter peach nails



Přidat popisek

Glitter peach nails

Regina č.8 + Golden rose Scale efect č.15 + no name lak od Vietnamců č. 49 (vlevo umělé osvětlení vpravo denní světlo)
No name třpytky (nedají se fotit, ve skutečnosti hází odlesky do modra a do fialova)




3 komentáře:

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)