Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pátek 4. ledna 2013

Tyrkysové třpytky

SNĚŽNÉ NEHTY

Jak už víte, letos jsem se zbláznila do všech třpytek. A protože jsem teď měla tmavé nehty několikrát za sebou, rozhodla jsem se pro obrovskou změnu. Bílé laky téměř nenosím, ale zvolila jsem ho kvůli jeho kontrastu s modrou, a také k zimnímu období, když už není sníh venku, proč si nezasněžit alespoň nehty,že? :-))))

Protože jsem chtěla aby bílá bíla byla, nalakovala jsem si jednu vrstvu křídově bílým lakem od Gabriela Salvete. Po té jsem dala jednu vrstvu laku od Avon odstín Star. Než lak zaschl posypala jsem nehty třpytivým prachem od Vietnamců, bohužel tento prach se nedá vůbec vyfotit... Zkoušela jsem snad všechno, ale modrofialové odlesky opravdu nejdou pořádně zachytit ani kamerou :-((( Nakonec jsem k nehtovému lůžku nalakovala tyrkysové třpytky laku Essence special  topper effect.

Blue glitter polish
Sněžné nehty

Km.Lucy
Sněžné nehty

Kateřina Martincová
Sněžné nehty

Sněžné nehty


Avon Star


Třpytky od Vietmanců
video

2 komentáře:

  1. To je úžasné!!:))
    http://galaxy-with-bee.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)