Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


úterý 8. ledna 2013

YSL faux cils SHOCKING, ELF HD blush, Lush rtěnka

Yves Saint Laurent VEFC Shocking

Není žádnou novinkou, že jsem fanynkou řasenky pro efekt umělých řas (Volume effet faux cils) od Yves Saint Laurent. Poprvé jsem si ji koupila v roce 2008 a od té doby má tahle řasenka stálé místo v mé kosmetické taštičce. Za tu dobu se tato řasenka setkala s několika "dceřinými" obdobami např. Radical noir nebo novější Shocking. A tu Vám právě chci ukázat.
Jak už s klasickými YSL FC tak i s Shocking je potřeba umět trochu pracovat. Štěteček je hodně hustý a je potřeba dávat pozor aby na něm nebyl příliš velký nános. Proto moje
rada č. 1 zní: štěteček vytahujte co nejpomaleji z hrdla  které řasenku setře.
Aplikace řasenky také vyžaduje trochu cvik. Rada č. 2: při první aplikaci nanáším opravdu co nejpomalejšími tahy do tvaru písmene Z. (pomaličku pročesávám řasy jakoby ze strany na stranu).
První vrstvu je dobré nechat úplně zaschnout a potom nanést druhou vrstvu. Já ji nanáším pouze v případě že chci řasy zdůraznit a nechce se mi lepit řasy :-)) Rada č. 3: druhou vrstvu nanáším jako jemné a důkladné pročesání řas. Prostě rovně od spod nahoru. Tahy musí být pomalé a jakoby spíš přivírám oko až kartáček řasami projede.


Na závěr rada č. 4.: Cokoli s řasenkou YSL Faux cils děláte, dělějte to pomalu! :-)


Nenalíčené



YSL Shocking 1 vrstva


YSL Shocking 2 vrstvy


YSL Shocking

Kartáček YSL Shocking

E.L.F. HD tvářenka

HD tvářenka od ELF mě velmi překvapila a to v dobrém. S první HD tvářenkou jsem se setkala u Make up forever. Takže vím, že HD vářenka je maximálně pigmentovaná a stačí opravdu jen maličko a budete vypadat jako Marfuška :-)) Já mám tvářenky v odstínu Encore a Showstopper. HD tvářenky se dají nanášet několika způsoby (prsty, houbičkou nebo štětcem) já ji nanáším Stipple brush stětcem od Sigma. Malé (opravdu malé!!) množství vypumpnu na zápěstí prstem rozetřu a potom použiji stipple. Přesto, že tmavší odstín Showstopper působí na ruce v plné pigmentaci téměř nenositelně na tváři vypadá paradoxně přirozeněji. Protože dnes bylo opravdu celý den zamračeno nefotila se mi tvářenka zrovna moc dobře :-((  

elf HD blush Showstopper
elf HD blush Encore
Množství na ruce
Vlevo odstín Showstopper vpravo Encore

Elf Hd blush

 Lush Vášeň

Dekorativní kosmetiku od Lush není potřeba představovat. Ale já se přiznám, že rtěnka v odstínu vášeň je úplně první výrobek co od Lush z dekorativky mám. Už samotné balení je v typicky "lushovském" jednoduchém, ale naprosto odlišném flakonu jak od jiné dekorativná kosmetiky. Rtěnka je téměř bez vůně a konzistencí připomíná spíš tekuté oční linky. Aplikátor vypadá jako u lesků na rty. Barva je opravdu sytá a stačí jen maličko. Pokud chcete méně výrazné rty stačí jen prstem jemně rozetřít malé množství. A pokud použijete přímo aplikátor docílíte výrazných rtů. Konkrétní odstín Vášeň mi krásně opticky vybělí zuby, což způsobuje modrý podtón, takže tento odstín je pro studené typy (léto,zima). Barva drží na rtech celý den, a to nepřeháním! Na rtech je rtěnka velmi příjemně sametová a nedostavil se pocit suchých rtů jako u klasických barvách na rty což velmi oceňuji. Takže já si určitě ještě další barvu pořídím. :-)


Lush rtěnka Vášeň

Aplikátor 



Výsledná barva



5 komentářů:

  1. tu tekutou tvářenku si chci objednat. Pořád jsem čekala, jestli na blog někdo nehodí své názory, takže moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se recenze líbila:)

    OdpovědětVymazat
  3. wow tomu sa hovori extremna pigmentacia!
    inak aj by ta zaujimalo aka je naj naj spirala tak recenziu najdes tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/zazrak-s-fleur-de-sante.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pigmentace je opravdu extrémní! Tvářenka pro domácí užívání musí vydržet snad do smrti :-))

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)