Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


středa 27. února 2013

Light yellow spring

Pastelově žluté nehty

Venku konečně začal tát sníh, a na zahradě se dokonce už začínají klubat sněženky. Abych si jaro ještě více přivolala, rozhodla jsem se tentokrát pro pastelové žlutý lak. A protože jsem takovou barvu ve své početné sbírce nenašla, nezbylo mi nic jiného, než si takovou barvu namíchat. 

Pastelové laky mají všeobecně horší krycí schopnosti, proto pod ně s oblibou dávám jednu vrstvu křídové bílého laku. Tuto fázi jsem tentokrát nahradila právě namícháním laku. Do křídově bílého laku jsem odlila asi 1/5 sytě žlutého laku od Avonu (odstín Sunshine). Vznikl mi krásně pastelový lak, který kryje už v jedné vrstvě :-)

Na nehty jsem nalakovala 2 vrstvy laku a posypala třpytkami od Vietnamců.

Pastelově žluté nehty





1 komentář:

  1. Tak to je nádhera..inspirace až půjdu na nové nehtíky :)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)