Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pátek 8. února 2013

Retro Valentine make-up

Valentýnský make-up

Jak jsem slíbila dnes mám pro milovníky svátku zamilovaných a pro příznivce lehce kýčovitého make-upu nový look. Jak jste poznali (nebo možná nepoznali:)) Jedná se opět o moji sálou modelku Kristýnu.

Jako první jsem vytvořila mašli z vlasů, kdo potřebuje,tak na youtube je spousta návodů jak na ni:)

Na celý obličej jsem nanesla clear bázi e.l.f., kterou jsem nechala chvíli vstřebat. Po tom jsem konturovala obličej pomocí Maximum coverage e.l.f. korektorů (porcelain, tan a nude). Make-up jsem nanášela opět pomocí kabuki štětce Sigma, kterým vytvořím perfektní pleť. Vše je fixováno sypkým pudrem e.l.f. translucent.

Na oči jsem použila minerální bázi e.l.f. a potom jsem celé víčko přetřela křídové bílým stínem z Neutral palety e.l.f. Odstíny červené a růžové jsou z paletky e-bay. Na řasy jsem použila řasenku Avon Shocking a vytvořila linku lepidlem na řasy Peggy Sage, na kterou jsem nanesla červené třpytky MAC. těsně nad řasy jsem udělala linku černým fixem e.l.f. 
Postup na spodním víčku je obdobný.

Nyní se dostáváme k řasám. Jsou to řasy Peggy Sage, ale udělala jsem si na ně maličké mašličky, které jsou lepidlem na řasy přilepeny na poslední třetinu řasy. Do středu jsem ještě nalepila kamínek Swarovski. Pokud budete chtít udělám Vám podrobný návod ja řasy vyrobit. :)

Na tváře jsme použila HD tvářenku od e.l. v odstánu Showstopper. Rty jsou přetřeny leskem na rty od Douglas. 
Vše je finálně fixováno foxátorem e.l.f.

Moc děkuji kavárně Bella Česká Třebová za poskytnuté prostory na focení. :-)



Retro Valentine 


A protože jsem opět obviňována z mega retuše, ukazuji fotkuy před a po...
Before/after


Valentine 1950







před a po





15 komentářů:

  1. Tak to je krásné. Mě osobně by se to víc líbilo bez mašličky..Ale s mašličkou to vypadá více umělecky..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, hlavně to líčení bylo vymyšleno k mašličce :-)) Ale plně chápu, že ne každému to musí být po chuti, protože to může a nebo vlastně i má působit tak nějak sladce kýčovitě :-)

      Vymazat
  2. Jak už jsem psala na facebooku (e.l.f) podle mě toto líčení je top. Dobrá práce.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem viděla na omlazení:o)) Je to krásné, obdivuji tvou fantazii fakt, paráda! Chci se zeptat, u pleti to chápu, ale zdá se mi to nebo máš máznuté i to líčení? Přijde mi, že to pak nejde tak dobře vidět, když není úplně ostré, rozumíš mi? Myslím prostě stíny, jinak mašličku chápu, prostě to tak mělo být, tak to tak je:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do líčení není nijak zasahovaného, ale bude to nejspíš způsoeno horší kvalitou fotky, detaily líčení jsou vystřiženy ze stejných fotek jako jsou vyfoceny ostatní fotky. Na focení makra jsem bohužel neměla s sebou objektiv...:(

      Vymazat
  4. "Po tom jsem konturovala obličej pomocí HD e.l.f. korektorů (porcelain, tan a nude)"

    Od kdy má E.l.f HD korektory? Tady jsou všechny E.l.f korektory, ale žádný HD tu opravdu nevidím...http://elfkosmetika.cz/cela_nabidka_elf/tvar/korektory/cz

    Navíc slyším poprvé,že by se konturovalo korektorem :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu, nejmenuje se přímo HD korektor, ale Maximum coverage, děkuji za upozronění chybu si opravím:). Všechno je jednou poprvé, tak jste se alespoň přiučila něčemu novému, a za to jsem ráda. Kamuflážemi se koriguje tvar tváře (kulatý, oválný, trojúhelníkový apod.) Od toho pochází také slovo "korektor" od korekce pleti.

      Vymazat
    2. já konturuji zásadně tvářenkou a bronzerem. Ale tak vy jste asi nějaká extra vizážistka která má své "způsoby". Ač znám profi vizážistů mraky tak toto opravdu slyším poprvé..

      Vymazat
    3. Pokud používáte světle růžovou tvářenku, vypadala byste jako růžové prasátko, tou se opravdu konturovat nedá. Tvářenky vůbec nejsou ke konturování, patří na líčka. Ještě tak ten bronzer, ale s tím taky optarně. Konturace obličeje se provádí kamuflážemi.

      Vymazat
  5. Pořád nevím jaký si mám na toto líčení udělat názor. Řekla bych, že fotky, které nejsou upravené jsou mnohem hezčí. Spíš bych to zkoušela bez retuše. Je to mnohem přirozenější a hezčí. Celkově to líčení lépe vynikne. Nemyslím si, že profesionálka jako vy potřebuje používat programy na upravování fotek. Lidi se do Vás teď hold pouští, tak to zkuste příště trošku jinak :) Snad Víte jak to myslím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé vizážistické fotky jsou retušované. Myslím, že je vidět, že můj make-up a tím pádem i fotky jako takové nejsou o přirozenosti. Všechen můj make-up, co sem dávám je primárně dělán pro účely fotek, tudíž slouží jen jako inspirace ne jako návod na běžné nošení:-) Nikomu svoji práci nenutím :-) Snad víte jak to myslím:)

      Vymazat
  6. Popravdě bych se na retuš klidně vyprdla. Fotky a celkový look vypadjí dobře i bez úprav.

    OdpovědětVymazat
  7. Wau ...krásne líčenie...vyzerá to úžasne

    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)