Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


neděle 17. února 2013

Sladká tečka =)

PINK POLKA DOT NAILS

Dlouho jsem si nenalakovala nehty veselou barvou. A protože jsem měla náladu na opravdu koukavé a hravé lakování, rozhodla jsem se hned pro několik odstínů růžové.

Nejdříve jsem nehty nalakovala bází Gosh 565. Po té dvěma vrstvami pastelově růžovým lakem Da Vinci v odstínu 295. Na tečky jsem použila laky Avon pro+ orchid splash, Orkide 320, Flormar 409 a bílý lak Gabriella Salvete 148.

Tečky jsou dělány dobře známou metodou "očka". Velké tečky jsem udělala seříznutým a zapilovaným pomerančovým dřívkem a bílé tečky kuličkovým zdobítkem na nehty. :-)

Pink polka dot nails

Sladké tečky

DaVinci 295, Orkide 320, Avon Orchid Splash, Flormar 409 a Gabriella Salvete 148.

2 komentáře:

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)