Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


čtvrtek 14. února 2013

Svátek svatého Valentina

Ať žije svatý Valentin

Ať už svátek zamilovaných slavíte, či nikoliv, myslím že není úplně od věci se alespoň pokusit být usměvavý a příjemný na všechny lidi kolem sebe.
Vím, že to bude znít jako klišé, ale právě dnešní den je jako stvořený říci to kouzelné sousloví: :Mám Tě ráda, mám Tě rád". Většina lidí namítá, že na to nepotřebují konkrétní den, ale ruku na srdce, kdy jste naposledy doopravdy řekli nejen svým drahým polovičkám, ale i rodičům a přátelům, prostě a jednoduše, že je máte rádi, a že pro Vás moc znamenají?
Tak odhoďte předsudky a směle do toho!! :-)

Co se týče konkrétně mně a oslavy zamilovaných, bereme to s přítelem s rezervou, protože máme oba rádi sladké, upekla jsem pro přítele valentýnský dort a já dostala krásnou kytičku, kterou si alespoň trochu do bytu pustíme jaro. A protože jsme se rozhodli, opustit alespoň na chvíli kolotoč obyčejných pracovnách všedních dní, "nadělili" jsme si poukaz na 4 denní lyžování do Jeseníků :-)

Mé poděkování patří samozřejmě i Vám moji milí čtenáři, jsem moc ráda, že Vás můj blog baví a snad přece jen i maličko inspiruje. :-)

A jak slavíte svátek svatého Valentina Vy?


Náš marcipánový dort


Valentýnské dárky

Moje milované Melissa boty, na dnešek jak stvořené ne? =)

1 komentář:

  1. ta torta je nadherna! my sme si boli dat super horucu cokoladu!
    Inak ak ta trapia suche nohy alebo paty super tip tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/02/krasne-nohy-s-allga-san.html

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)