Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


úterý 5. února 2013

Valentine nails

Valentýnské nehty

Blíží se Valentýn - den zamilovaných. Napadlo mě zkusit vymyslet nehty na motivy Valentýna. Kdo nemá tento svátek rád, ať dál vůbec nepokračuje:) Chápu, že někomu se může zdát celý tento den kýčovitý se vším co se ho týká.

Použila jsem na 3 nehty červený lak Avon odstín Real red a čistě bílý lak od Gabriella Salvete. Na ten jsem zdobícím lakem Lion nakreslila srdíčka. Nakonec jsem nanesla pár třpytek z tržnice na všechny nehty. Přelakovala top coatem od Essence a je hotovo :-)

V pátek pro Vás chystám Valentýnské líčení, tak se těště romantičky ;-)

Valentine nails

Valentine day nails

Valentýnské nehty

Valentýnské nehty




2 komentáře:

  1. dobrá inspirace na příští gelovky..:D ale spíš se mi líbí ty dva co jsou bíločervené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty dva nehty je to zaměřené:) Ale měla jsem pocit, že kdyby byly všechny nehty takové tak by to nakonec tak nevyniklo:-) Gelovky z nich určitě půjdou:)

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)