Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pátek 15. března 2013

Barbie make-up

Opravdová od Mattela

Dnes mám pro Vás slibovanou stylizaci do Barbie. Jako modelku jsem si opět vybrala Kristýnu, do mého projektu Kristýna 100x jinak se to hodí:-)

Vlasy:
Opět Remy clip-in v odstínu 630 natočené kulmou.

Pleť:
Clear báze E.L.F zapracovaná kabuki štětcem Sigma, konturace obličeje pomocí plně krycího korektoru E.L.F. a ebay paletky. Ke konturování jsem použila štětce F 50 a F 88 a "beauty blenderu" od Essence. Dále jsem použila make-up od Rimmel Match perfection v odstínu 201. Nakonec jsem pleť zafixovala HD pudrem translucent od E.L.F.

Oči:
Minerální báze ELF, světle modrý, pastelové růžový, fialový a fuchsiový stín z ebay palety 168 stínů. Tekutá linka od ELF, jsou samozřejmě nalepeny řasy. Oči jsou opticky zvětšeny vykreslením waterline bílou kajalovou tužkou Colortrend a nalepením trsu řasy do vnějšího koutku oka. Obočí je tentokrát vykresleno světlou barvou z Essence paletky. Oblast pod očima je zafixována bílým rozjasňujícím pudrem Chanel.

Tváře:
HD tvářenka Elf v odstínu Encore zapracována small stipple brushem.

Rty:
Sytě růžová z ebay palety rtěnek, je zde použit ombré efekt, kdy jsem do středu rtů rozetřela světle pastelovou rtěnku (paleta ebay).

Na fotkách jsem tentokrát Kristýně změnila barvu očí na modrou, pro dokonalý Barbie look je to nutnost :-))


Make-up Barbie















10 komentářů:

  1. nemám slov ♥ nádherné líčení a ještě k tomu pěkně nafocený :) fakt jako panenka barbie :) jsi šikula

    OdpovědětVymazat
  2. Nebýt opět šílené retuše tak by to bylo i hezké, bohužel...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Barbie samotné není přirozené vůbec nic, fotky jsou úmyslně doladěné.

      Vymazat
    2. v tom případě to ale vůbec neukazuje Vaší práci. Já dokáži v photoshopu upravit fotku tak, že slečnu bez make-upu dokáži v programu celkově nalíčit. Tohle jste taky klidně mohla udělat v pc na odlíčené slečně..

      Vymazat
    3. V mém zájmu není pořád někoho přesvědčovat a pravosti a dokonalosti mého líčení. To co tady píšete vůbec nechápu, jednak by to nemělo smysl a hlavně já Photoshop vůbec nevlastním... Na fotkách je změněna barva duhovky, ale do make-upu vůbec není nijak zasahováno, ani nevím jak by se to dalo udělat, to že Vám připadá jako umělý ještě neznamená že to tak skutečně je :-)))

      Vymazat
    4. Tohle ale neni instruktazni blog s navody na "udelej si sam"! Pokud vlastnite legalne photoshop a umite s nim, tak predpokladam, ze se zabyvate fotografii nebo grafikou. Pak jiste vite, ze pripravky, ktere se pouzivaji k liceni pro fotografie, ci modni prehlidky, maji mnohem bliz k divadelnimu liceni, nez k tomu, ktere si kazda z nas denne nanasi pred cestou do prace. Pouzivaji se kridove bile podklady, baze, s barvami a pripravky se zachazi uplne jinak...To neni ani jina liga, to je uplne jiny sport. Pro bezne noseni vlastne nenositelne.

      Ale Vas photoshop make-up by me, coby cloveka, ktery se grafikou trosku zabyva, opravdu zajimal, hodte sem na dukaz opravnenosti kritiky nejaky obrazek, at muzeme porovnavat.

      Scully

      Vymazat
  3. No tak to je naprosto dokonalé Barbie líčení!!! Asi si tě pozvu domů, aby si mě líčila. :) Kristýně to neuvěřitelně sluší a ta fotka, jak se dívá do zrcedla je perfektní!

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, snažila jsem se vytvořit podobu Barbie co nejvěrohodněji :-)) Fotka se zrcadlem se mi také moc líbí, myslím, že to dovytváří celkovou atmosféru :-)

      Vymazat
  4. Krásné, fakt paráda, je to dokonalá Barbie s perfektně zvolenýma barvama!!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, když jsem byla malá, měla jsem pro Barbie slabost, a růžová a baby modrá patřila do garderoby každé Bárbínky :o)

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)