Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


čtvrtek 28. března 2013

Bright yellow spring make-up

SYTĚ ŽLUTÉ JARO

Letos jaro už asi nebude:-( Přesto, že jsem odložila zimní boty a oblékám se do pastelových a zářivých barev, pořád v sobě nějak nemůžu nabudit pocit, že budou za pár dní velikonoce. A tak jsem dnes doma udělala jarní výzdobu a dnešní líčení jsem udělala v té nejjarnější barvě. V zářivě žluté. Tuhle barvu zbožňuji, jak na oblečení, doplňcích tak i na očích. A k mé radosti letos žlutá hlásí velký comeback. Tak se nebojte ulice šedí trochu rozzářit s touhle božskou barvou :-)

Pleť:
Báze E.L.F.
Paletka korektorů ebay, zapracovaná do pleti "beauty" houbičkou Essence.
Make-up Rimmel Match perfection v odstínu 201 opět aplikován Kabuki štětcem Sigma
Pudr HD E.L.F. rabslucent
Bronzer E.L.F. jsem nanesla na tváře, do koutů čela a k bradě

Oči:
Minerální báze E.L.F.
Křídově bílou tužku Colortrend jsem pečlivě rozetřela na celá pohyblivá víčka a na spodní víčka
Do středu víčka jsem nanesla sytě žlutý stín z palety 168 stínů z ebay
Stínovala jsem pomocí 3 hnědých stínů z Natural E.L.F. paletky
Do vnitřních koutků jsem nanesla vanilkový a béžový stín z téže paletky
Linku jsem vykreslila gelovými linkami E.L.F.
Řasenku jsem použila Avon Shock a do vnějších konců řas jsem vlepila 2 trsy řas. Černou linku na spodních víčkách jsem udělala černou tužkou Korres.

Rty: 
Nude lesk Avon Plump out

Pro nevěřící, šťouraly a "haterky" : stíny jsou opravdu takhle žluté a nejsou nijak počítačově upraveny stejně tak pleť, pokud se pořádně podíváte, uvidíte drobné vrásky na čele modelky. :-)

Yellow eyeshadow

Yellow eyeshadow

Yellow eyeshadow

Yellow eyeshadow


Yellow eyeshadow

Yellow eyeshadow

8 komentářů:

  1. Moc pěkné, asi bych si měla pořídit zářivé barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné líčení... Já už to jaro tak chci!!! Nakoupila jsem si super jarní oblečení a doplňky a ona pořád zima jako v iglů :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji! Děláte mi velikou radost :-* Letos je to opravdu děs, začátek pravého jara je snad mé nejoblíbenější období z roku, a letos vůbec už nebude, najednou bude léto...Pořídila jsem si skvělou jarní sukni, ale taky mi zatím leží ve skříni. Snad už bude lépe! A jak jsem už psala, rozzařme šeď barvami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také čekám na teplo abych mohla fotit obleceni v akci :D a ono furt nic, mimochodem u nas neustale snezi :-/

      Vymazat
    2. Už to snad ani není možné! A zítra má opět sněžit :-( Doufám, že tentokrát už opravdu naposled :-)) Musíme doufat.

      Vymazat
  4. Ta žlutá je skvělá na očích. Moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. ta zlta ani nevyzera na ociach tak zle ako by som bola ocakvala!:), same inspiracky tu mas:)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)