Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


úterý 26. března 2013

Holographic GOSH 549

LEGENDÁRNÍ HOLOGRAFICKÝ LAK GOSH

Firma Gosh byla jednou z první, která uvedla na trh holografický lak na nehty. Já jsem lak dostala asi před dvěma lety od mé sestry, která žije v Athénách, která lak koupila zhruba za 100 korun! v obyčejné drogerii :-) Bohužel u tohoto holografického laku se neobejdete bez speciálního podlaku, který lak udrží alespoň pár dní ( mně konkrétně asi 3 dny). Bez podlaku na vodní bázi je lak téměř nepoužitelný, protože se po pár hodinách začne odírat. Já používám Base fix coat od Gosh.  

Lak je na nehtech nádherný a málokterý holo lak se mu vyrovná, ale:

* pokud se použije pod Gosh holografický lak obyčejný klasický base coat, holo lak se začně rozpouštět a vytvoří na nehtu něco podobného jak crack laky

* pokud na lak aplikujete jakýkoliv top coat, holo efekt okamžitě zmizí - lak se stane obyčejně stříbrný

Gosh 549 s bleskem


Gosh 549 pod zářivkou

Gosh 549 bez blesku na denním světle

Gosh 549 na slunci


2 komentáře:

  1. lak je krásny :)
    budem rada keď navštíviš môj blog petra-book.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, já jsem holografickými efekty nadšená, ale když teď čtu, že to chce celou výbavu nejen lak, tak mě přechází chuť.Ale tenhle lak je fakt moc pěkný.

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)