Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


neděle 3. března 2013

Marilyn Monroe style

MARILYN MONROE

Dnes mám pro vás připravenou stylizaci do božské Marilyn. Vlasy jsem si natočila na papiloty, které jsem po té jen prsty pročesala a nalakovala. 

Pleť:
Jako základ pro pleť jsem opět použila mojí oblíbenou clear bázi od E.L.F. Po té jsem pod oči a ke kořeni aplikovala zelený korektor z ebay paletky. Tmavě hnědý korektor jsem použila na tvářě a na strany  a špičku nosu, což nos opticky zúží a zmenší. Těsně nad špičku nosu jsem ťukla světle béžový korektor, aby nos působil jako pršáček :-)
Smíchala jsem 2 odstíny make-upu Tient Radiance od YSL (odstín 3 a 5), protože jsem potřebovala aby pleť působila bledě, ale přitom svěže. Ten jsem do pleti zapracovala novým blenderem (speciální houbička) od Essence.  Nakonec jsem vše zafixovala E.L.F. sypkým pudrem translucent. Na tváře jsem použila nový bronzer Cool (E.L.F), který je perfektní, určitě na něj udělám co nevidět recenzi :-) 

Oči:
Obočí je zvýrazněno pomocí Eybrow kitu od Benefit.
Na oči jsem použila E.L.F. bázi v pearl odstínu. Na celé pohyblivé víčko a pod obočí jsem nanesla bílý stín z Neutral paletky E.L.F. a pomocí 3 hnědých stínů oko prostínovala. Na řasy jsem použila řasenku YSL FC Shocking ve dvou vrstvách. Linku jsem vytvořila pomocí gelových linek E.L.F a nalepila od téže značky řasy z kolekce Marilyn. 

Rty:
Rty jsem orámovala sytě červenou konturovací tužkou Gabriella Salvete, kterou jsem rty i vyplnila. Nakonec jsem rty přetřela rtěnkou Maybelline color sensation 553 Glamourous red.


Marilyn Monroe

Marilyn Monroe style

Marilyn Monroe
MM

Použité barvy z palety korekorů

2 komentáře:

  1. Moc se ti to povedlo ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasne to je!

    http://www.glamourness.com

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)