Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pondělí 25. března 2013

Na co jsem vážně v kosmetice levá?

...aneb co mi nejde tak jak bych si přála :-)

Tento tag jsem viděla už u několika mých oblíbených blogerek. Přijde mi docela zajímavé prozradit na sebe pár kosmetických "průšvihů" :-)

1) Péče o tělo

Určitě moje největší slabina. Přestože mám v koupelně spoustu tělových peelingů, mlék, krémů i másel, nejsem schopna se donutit použít něco z toho alespoň 2x po sobě. Občas použiji alespoň krém na ruce, ale jen když mám pocit suchých rukou. Takže recenzi na tělové přípravky ode mně určitě jen tak nečekejte. Spíš udělám brzy Giveaway na nějaký ten tělový přípravek. :-)


2) Vlnité vlasy


Tenhle problém mám jen sama na sobě. Ostatním dokážu vlasy navlnit žehličkou, kulmou, horkovzdušnou kulmou i trojkulmou úplně normálně. Ale na mých vlasech mi nedrží skoro nic. Ač to občas ještě zkouším a strávím hodinu v koupelně, stejně mi všechny vlnky do 2 hodinou zplihnou a mám vlasy opět rovné. Myslím, že tento problém nebude asi v technice, ale v mých od přírody absolutně rovných vlasech. :-(

Vlny udělané žehličkou na modelce 


3) Oční linky


Zde mám opětovný problém jako v bodě 2. Na ostatních dokáži vykouzlit celkem slušné rovné linky. Ale na sobě mám velký problém, a to proto, že mám spadlá horní víčka. Jednoduše na mně nejsou linky moc vidět, když otevřu oči. Spadlá víčka mám už dlouho, a čím dál víc mi to vadí. Proto si určitě výhledově nechám víčka chirurgicky pozdvihnout.

Linka na modelce

4) Dlouhodobé používání


Jsem odjakživa "kosmetická nevěrnice". Jen velmi výjimečně si kupuji stejné přípravky 2x po sobě. Pořád mám chuť zkoušet nové značky a nové kosmetické vychytávky. Nikdy jsem si nekoupila 2x stejný make-up pudr ani tvářenku. A to nemluvím o pleťových krémech a maskách. Jen se třemi výrobky mám více jak 5 let vážnou známost - řasenka YSL faux cils, odličovač Garnier s výtažky z hroznů a černá tužka na oči Korres.

Moje stálice YSL VEFC

5) Fotografie make-upu očí

Nechápu jak si někdo dokáže sám na sobě vyfotit oko tak aby to nevypadalo blbě :-) Už jsem skoro úplně vzdala fotit make-up na sobě. 

Mnou obdivované autofotografie z www.missbeautyaddict.com

A jaké jsou vaše mezery v kosmetice? :-)

2 komentáře:

  1. Moje jsou podobné..nedokážu se vyfotit a strašně ráda bych na blog přidávala své líčení....kupuji pokaždé jinou kosmetiku a linky se mi podaří jen někdy...Péči o tělo už jsem se naučila zvládat..:D ale dřív jsem se nenatřela i rok..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Hm tak s temi vicky to mam bohuzel stejne, takze si to liceni musim uzit dokud to jde a hlavne, dokud je videt ze..:/ ach, mit tak rovne vlasy, to ti zas ja zavidim..me se vlni, takze vzdy musim fenovat do rovna:-D

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)