Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pátek 22. března 2013

Rhinestone line

Linka s kamínky

Dnešní líčení s Kristýnou je zaměřeno na výrazné modrozelené oči zdobené silnou linkou s kamínky Swarovski.

Vlasy:
Tentokrát jen opletený francouzský cop zakončen stočením do drdůlku.

Pleť:
Báze E.L.F., paleta korektorů z ebay, make-up L´Oreal Lumi magique, sypký pudr translucent E.L.F s použitím Sigma kabuki štetce a štětce na pudr. Na tvář je použit 4 barevný bronzer E.L.F jako tvářenka i rozjasňovač.

Oči:
Báze E.L.F., jako základ jsem celé oko přetřela křídově bílou tužkou Colortrend. Po té jsem použila stíny Inglot (bohužel mám stíny v salonu, název stínu dopíši:) je použita tekutá linka E.L.F., nalepení řas z ebay a nakonec jsem nalepila na linku kamínky Swarovski pomocí lepidla na řasy. Obočí je zvýrazněno pomocí paletky z Essence.

Rty:
Tělový lesk na rty Avon plump.














8 komentářů:

  1. Krásný, taky bych se chtěla umět takhle nalíčit :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a připadá mi to, nebo je ten make-up na slešnu Kristýnu trochu tmavý?

      Vymazat
    2. Make-up je pořád stejný odstín, ale měly jsme dnes trochu problém se světlem, chvíli sluníčko, chvíli tma...:-(

      Vymazat
    3. Jojo, sluníčko umí pěkně pozlobit :D
      PS: Omlouvám se za překlep, prý slešnu :D

      Vymazat
    4. No včera zlobilo opravdu "fest" minutu sluníčko, minutu sněžilo...opravdu blázinec...navíc když ty fotky ještě jednou pozoruji, myslím, že k tomu také přispěl E.L.F. bronzer, který se na fotkách vypadá všelijak, jen ne tak jako ve skutečnosti :-D
      P.S. překlepu jsem si ani nevšimla :-D

      Vymazat
  2. wow moc krásné :-) jsem ráda, že jsem na tebe narazila přes omlazení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aaaaach to je nadhera, mooooc se ti to povedlo!!:)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)