Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


úterý 5. března 2013

Vesele blikají barevné neony


NEONOVÉ LAKY JORDANA

Na prvním kosmetickém veletrhu Beauty Expo v letošním roce jsem se letos dlouho zdržela u stánku Jordana USA. Tuto značku si pamatuji ještě ze střední školy, kdy jsme měly jejich laky a oční stíny na učení a praxi. :-) Od té doby Joradana neušla, ale přímo uběhla obrovský kus cesty. Jejich pestrá barevná škála, velká gramáž a kvalita laků je přinejmenším obdivuhodná. 

Už v loňském roce jsem si pořídila 2 jejich neonové laky (949 Yellow energy a 945 Green glow). Letos jsem sbírku rozšířila  o neonově červený lak 953 Fiery red. Lak už docela kryje při první vrstvě, já ale doporučuji aplikovat vrstvy 3 pro vyloženě wow efekt. :-) Protože neonové laky všeobecně jsou barevně velmi nestálé, je nezbytné přetřít ho top coatem, který zabrání žloutnutí laku. Já použila Top coat Jordana Yellow out. 

A ještě jednu zajímavost mají neonové laky - při černém světle svítí. Z dětských let doma ještě jednu žárovku na svítící efekt mám, tak jsem Vám udělala i malé video:-)


Jordana Fiery red při černém světle ( lahvička je Yellow energy 949)


Neonový lak Jordana při černém světle

Jordana na sluníčku :-)


Jordana s bleskem


Jordana ve stínu

Video při černém světle Jordana Fiery red 953

3 komentáře:

  1. Teda to je parada, ze ja si nevzala i nejake neonky, ten lak je uzasny a celkove s tebou uplne souhlasim co se tyka Jordany :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dohromady s kolegyní od Jordany odnesla 12 laků :-D Jejich laky jsou opravdu úžasné! A ještě další přednost laky mají, strašně dlouho vydrží. Foceno dnes - lakováno v sobotu :-))

      Vymazat
  2. tak toto je parááádne! skvele to vyzerá:)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)