Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pátek 12. dubna 2013

Brides

Nevěsty


Netradiční focení svatebních šatů probíhalo ve spolupráci s fotografem Miroslavem Odvárkou. Celkem 5 slečen (včetně mně:) se obléklo do svatebních šatů a zapózovalo na místě, kam nevěsty obvykle nechodí :-)

První fotografie vznikly už ke konci ledna. Jako skvělá modelka se předvedla Anna Pohlídalová - letošní semifinalistka České miss a jako druhá modelka zapózovala moje maičkost:-). Fotografování proběhlo na sněhu v okolí Nových Hradů, a musím říct, že byla opravdu příšerná zima. Celý den se teplota pohybovala kolem -6 stupňů! 
Co se týče make-upu je velmi jemný, u Aničky jsem volila jako podklad BB krém od Nivea (pro světlou pleť), oči jsou vystínovány v hnědých a nude tónech, a jsou nalepeny umělé řasy. Já si vytvořila na očích bílou linku a také nalepila řasy.







Druhé focení proběhlo v průběhu března, bohužel ani tentokrát nám počasí moc nepřálo. :-( Fotografování proběhlo u rybníka, jako modelka se předvedla Gábina Sieglová. Na její výraznou tvář jsem použila make-up Lumi maquige od L´oreál, na oči jsem tentokrát vytvořila glitrovou linku z holografických třpytek od M.A.C., které jsem nanesla na fixační gel od Matfix - na tento kouzelný přípravek určitě udělám recenzi! :-) A jsou nalepeny řasy.¨






Poslední focení proběhlo první víkend v dubnu v bývalém areálu Primona Česká Třebová. Na modelku Evu jsem zvolila opravdu jemné líčení. Stačil lehce rozetřít bb krém, zapudrovat, zvýraznit lícní kosti bronzerem a nalepit řasy. 



Oproti tomu Šarlotě jsem nalíčila trochu výraznější oči.




7 komentářů:

  1. krásne fotky! veľmi netradičné a pekné:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky v těch rozbořených domech a halách a skladištích uplně miluju..taky si chci takové jednou nafotit..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi zajímavé, povedlo se ti líčení.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera :-) Až je mi úplně líto, jak jsem to s líčením na svatbu odflákla já...

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkujeme:-) myslím, že se focení povedlo i přes tu příšernou zimu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. PO shlédnutí těhle fotech bych se chtěla hned vdávat:)) Moc se mi líbí kompozice fotek, a i když je líčení jemné, na fotkách vypadá úžasně:)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)