Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


neděle 21. dubna 2013

Flowers nail art video

Zdobení nehtů - kytičky

Dnes mám pro Vás slibovaný video návod na zdobení nehtů. Natočila  jsem rovnou návod na oba typy zdobení, jsou si i podobné. :-) 

Ke zdobení je potřeba:
  • plastová paletka nebo cokoliv co není savé :-))
  • kuličkové zdobítko na nehty
  • nail-art lak ( s tenkým štětečkem)
Protože jsem nechtěla aby video bylo příliš dlouhé (sama nemám ráda předlouhlá videa:-), kytičky se mi trošičku rozpily, pokud budete pracovat pomaleji, nebude s tím problém. :-)


video

2 komentáře:

  1. Skvělé video! Vypadá to tak jednoduše, ale jsem si jistá, že u mě by to skončilo fiaskem (všechno kolem zapatlané, nehty totálně ušmudlané), ale určitě se poohlédnu po zdobítku (dá se někde koupit, nebo přes net?) a vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdobítko mají třeba zde: http://www.nailexpert.cz/stetce/dotting-tool.html ale myslím, že se dá sehnat i v drogerii :-)

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)