Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


středa 3. dubna 2013

Flowers nude nails

Kytičkové tělové nehty

Ač se to možná nezdá, mám velice ráda jemné tělové laky. Tenhle lak je značky Jordana odstín Chiffon 986. Tenhle tělový lak má nádech do hněda, většinou mají nude laky nádech spíš do oranžova. O Jordaně jsem už psala zde. Jako podlak jsem použila vyplňovač rýh rovněž od Jordany.

Zdobení je vytvořeno pomocí kuličkového zdobítka z drogerie. Nejdříve jsem si naťukala žluté středy kytiček a potom jsem kolem dokola dělala tečky až vznikla kytička. 
Hezký den Vám všem!

Jordana Chiffon 986

Jordana Chiffon 986


Jordana Chiffon 986

Jordana Chiffon 986

7 komentářů:

  1. Tak to sprominutím čumím jako puk... Jsem si myslela, že jsou kytičky nalepené a ony jsou malované... Opravdu moc pěkné. Já jsem na zdobení nehtů totálně levá, jsem ráda, že je zvládnu alespoň trochu kulturně nalakovat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za pochvaly. Asi natočím video jak na kytičky ať si je můžete udělat také, opravdu na tom nic není :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow tak to je super, krasny, pekne to ladi, fakt povedene!:)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné a už i pěkně jarní:)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)