Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pondělí 8. dubna 2013

Green matt garden

Zelená zahrada

Kytičky na nehtech se mi ještě neokoukaly, takže pokračuji v dalším ryze jarním lakování.
Jako základ jsem použila podlak od americké značky Jordana s výtažky česneku, který je speciální proti štěpení nehtů. Jsem zvědavá na výsledek. :-)

Následuje aplikace 2 vrtstev laku Essence Clolour&Go odstín 138 L.O.L. Na zaschlý lak jsem černým zdobícím lakem nakreslila čtverečky, čárky a tečky. A do nich jsem pomocí kuličkového zdobítka vytvořila kytičky. Jako top coat jsem tentokrát použila matný lak. 

Krásné jarní sluníčkové dny!! :-)

Matt green nails








8 komentářů:

  1. úžasná barva asi vykoupím celý sortiment essence:)

    OdpovědětVymazat
  2. Opět tiše závidím Tvé zdobící schopnosti, je to nádhera :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, myslím, že zdobení chce jen trochu cvik. Ve skutečnosti na tom nic tak těžkého není:-))

      Vymazat
    2. Mám tip na příští článek: "Lakování a zdobení nehtů pro břídily." :D

      Vymazat
    3. Pokud budu mít zítra chvilku, moc ráda video natočím :-)

      Vymazat
  3. wow jaka sikulka! nemam slov!!

    Inak ak ta trapia kruhy pod ocami tu je recenzia na jeden super vzrobok aj s dokazom, ze funguje http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/ako-nipfab-vyliecilo-zombika.html

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne nehty na jaro! Opravdu dokonale, taktez bych si prala, abych umela takhle zdobit! (Tu skolu pro nemehla bych uvitala vsema deseti;-)

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)