Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


středa 17. dubna 2013

Yellow & coral geometry

SLADKÁ GEOMETRIE

Letošní jaro jsem už doslova nemocná po žluté. Zejména po pastelově žluté. Možná je to proto, že zima byla ták dlouhá a sluníčka ták málo...

Jako bázi jsem opět použila lak Jordana ridgefiller. Opravdu mám po něm nehty krásně hladké. Nalakovala jsem nehty lakem od značky SPAritual, je to jediný pastelově žlutý lak, který kryje už při první vrstvě, já dala vrstvy 2. Odstín se jmenuje Mellow. Korálový lak je od Avonu a je to odstín Coral bikini. Zdobení je uděláno pomocí laku na nail-art s úzkým štetečkem. A jako top coat jsem opět použila matový lak. 

Dnes jsem také natočila slibované video jak na zdobení nehtů. Co nejdříve ho sestříhám a zveřejním, takže se máte na co těšit. Hezký den Vám všem! :-)
Katka






A jako bonus jsem se po nalakování nehtů inspirovala k líčení :-)






4 komentáře:

  1. tak toto je krásne! aj nechtíky, aj líčenie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný vzor. Žlutá i oranžová...ty můžu! Líbí se mi to líčení!

    OdpovědětVymazat
  3. Opět nádhera, už se nemůžu dočkat videa :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Určitě někdy vyzkouším:) Ráda bych Tě pozvala na svůj nehtový blog: www.miska-nails.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)