Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


středa 22. května 2013

Pink nude flower nails

Růžové tělové nehty

Decentní jemně růžové nehty vypadají velmi elegantně a čistě. Jako podlak jsem použila lak Jordana ridgefiller. Na něj jsem aplikovala 3 vrstvy mléčně růžového laku od Essence z kolekce glam nude. Je to odstín Sweet as candy. Po zaschnutí jsem sytě bílým lakem štětečkem nakreslila velké kytky a lístky, ty jsem vyplnila růžovými třpytkami od Flormalu. :-)







3 komentáře:

  1. nádhera, hlavně ten nápad s kytičkami :))

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu moc pěkné, určitě je někdy vyzkouším:) Čím jsi malovala květy? Děkuji:)

    můj blog: http://miska-nails.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květy jsem malovala tenkým štětcem na na nail-art :-) Jinak moc děkuji za pochvalu!

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)