Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


neděle 12. května 2013

SOUTĚŽ O FOTOGRAFOVÁNÍ S ORIGINÁLNÍ VIZÁŽÍ

SOUTĚŽ O FOTOGRAFOVÁNÍ S VIZÁŽÍ

...aneb má první giveaway

Velmi jste mě potěšily s reakcemi na poslední článek o foto make-upu a tak jsem se rozhodla vás na oplátku také snad alespoň trochu potěšit. Vymyslela jsem soutěž o fotografování. 

Podmínky jsou jednoduché, stačí se stát fanouškem mé FB stránky, sdílet soutěžní fotografii a napsat do komentáře co nejzajímavější a nejoriginálnější téma na líčení. Vítěze vyberu 10.6.2013. Výherce dostane zdarma 5ks fotografií. Přeji krásný den a hodně štěstí.



2 komentáře:

  1. Mně by se líbilo líčení jako z arabské svatby nebo postavička z japonské anime. Snad nevadí, že jsem uvedla dvě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama o vitezstvi neusiluji, bydlim na to az moc daleko, ale japonske anime to je vyzva a bajecny napad, co nejvetsi oci, co nejmensi rty a k tomu vyzyvavy dekolt a zaplava cernych vlasu, myslim, ze s tim by si Katka poradila na jednicku.

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)