Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


čtvrtek 30. května 2013

The state of lightness

U.S. nails

Vlajky pořád tvoří velkou část letošních kolekcí. K americkým nehtům mě inspirovalo tričko, které teď s oblibou nosím. Jako základ jsem použila křídově bílý  lak od Gabriella Salvette. Nechala jsem lak důkladně zaschnout. Protože jsem chtěla aby vlajka působila jakoby nasprejovaná, zvolila jsem houbičkovou techniku. Z izolepy jsem si vystříhala tenoučké proužky a ty jsem nalepila na bílý lak, po té jsem houbičkou opatrně poťukala nehet. Když se izolepa odlepí vzniknou krásné pravidelné proužky. Stejně je natisknutá modrá. Nakonec jsem na modrou nalepila pár hvězdiček. 

Je mi jasné, že takto výrazné nehty nemusí být každému po chuti, ale já teď na americké vlajce trochu ujíždím, je to určitě i pro to, že se do Států letos chystám :-)




1 komentář:

  1. Originální zdobení :) určitě bych si ty nehty takto nalakovala, až tam pojedeš ;) to budou "amíci" koukat :D

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)