Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pátek 7. června 2013

Mistero Gray polka dot

Tajemná stříbrná

Opět jsem sáhla po nude (tělovém) laku na nehty. Bez mučení se přiznám, že tento tělovo-stříbrný design jsem viděla před pár dny na nějakém facebookové stránce, bohužel už si nepamatuji kde :-))

Já hned věděla, že jako stříbrný lak použiji odstín Mystero gray z kolekce Stars enamel od Gabriella Salvete. Moc se mi líbí ozvláštnění pískovým efektem. Jinak k samotnému postupu:
Použila jsem bělící bázi od Four seasons, po té jsem aplikovala 2 vrtstvy světle oranžového laku Essence z nude colestion. A na závěr jsem nehty ozdobila šedým lakem. Tečky jsou opět udělány kuličkovým zdobítkem.





1 komentář:

  1. Moc pěkné! Efekt berušky jsem také nedávno zkoušela, ale na růžových nehtech :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)