Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pátek 21. června 2013

Neon Leopard

Nehty s neonovým leopardem

Letošní neonovou sezonu si vyloženě užívám. :-) Proto mě napadlo, ozdobit si nehty v tolik žádaném leopardím vzoru s neonovými prvky. Jako základní neutrální lak jsem zvolila mléčně šedý ANNY nails v odstínu Gray elegance. Po dvou vrstvách šedého laku jsem na 2 nehty naťukala křídově bílým lakem tečky. (Už jsem zde psala o zvýraznění neonových laků pomocí bílého pdkladu.) A na bílé tečky jsem nanesla neonové laky od Joradna. Hot pink a Yellow energy. Na závěr jsem zdobícím lakem tečky nepravidelně ohraničila do leopardího vzoru. 






4 komentáře:

  1. To musí dát ale práce. Fakt povedené!

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vždy super:) Moje barevné leopardí najdeš tady: http://miska-nails.blogspot.cz/2013/05/color-leopard.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle je fakt bomba!!! nadherne!

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)