Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pondělí 15. července 2013

Deep Ocean

Hluboký oceán

Ombré nehty se stále drží na vrchních příčkách letošního žebříčku oblíbenosti. Protože já ráda využívám metodu zdobení jen dvou nehtů, požila jsem ombré styl jen pro plastičnost perleťově modrého laku od Gosh (odstín Ocean).
Jako základ jsem nanesla již tolikrát zmiňovanou bázi Jordana (jinou už ani nepoužívám, jednak bez parabenů a toluenu, ale také skvěle drží a nehty po ní rychleji rostou).
ve dvou vrstvách jsem nalakovala již zmiňovaný Gosh ocean. Na houbičku jsem nanesla doprostřed opět Gosh ocean, dolů tmavě modrý perleťový lak Flormal (číslo dopíšu:-)) a nahoru bílý perleťový lak Essence Mermaid. Několikrát jsem houbičku přitlačila na nehet. Vše jsem opakovala pro větší barevný kontrast. Na konec jsem nehet přetřela miniaturními holografickými třpytkami. 

Deep Ocean, ombré nails

S bleskem


Ombré nail







3 komentáře:

  1. Moc pěkný :-)http://kyrkys.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne nehty, super barva! Rada jsem Te objevila a jsem Tva nova followerka. Budu rada, kdyz se take podivas na muj blog. :-)

    http://klaraspoint.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)