Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pondělí 29. července 2013

Goddess of the sun

ZLATÉ LÍČENÍ

Pro Kristýnu jsem si tentokrát připravila ryze letní líčení. Focení proběhlo u mně doma. Vzhledem k tomu, že bylo opravdu vedro, make-up vydržel ještě poměrně hodně. :-))

Pleť: 
  • Hydratační sprej Salvus 
  • Podkladová báze POREfessional a That´s Gal Benefit
  • Korektory Inglot
  • Make-up Parure extreme Guerlain 300
  • Pudr Dermacol s krajkou
  • Bronzer Karaja a Essence sunclub Brunettes
  • Rozjasňovač Girl meets pearl Benefit
Oči:
  • Podkladová báze Lemon yellow Benefit
  • Stíny Maybelline Color Tattoo eternal gold
  • Stíny Essence Ticket to paradise zlaté
  • Paleta E-bay - zlaté stíny
  • Paleta E.L.F. neutral - zlaté, bronzové a hnědé stíny
  • Tekuté linky E.L.F. black
  • Řasenka G-noir Guerlain
  • Umělé řasy E.L.F., co jsem ozdobila kosmetickými flitry
  • Lepidlo na řasy Ardell
Rty:
  • Benefit tužka na rty Cupid´s bow
  • lesk na rty Inglot 65
  • Třpytky Gold od Dermacol
Doplňky:
  • Plavky New Yorker
  • Náušnice zlaté Tally Weijl
  • Náušnice Swarovski komponent
  • clip-in REMY odstín 613
  • zlatý sprej na vlasy z drogerie TETA

    Gold make-up

    Gold eyeshadows


    Gold make-up

    My Gold eyelashes

    Gold glitter lips

    Hnědé oči

    Gold girl

    Wine lips

    Wine lips, gold hair

    Wine lips

    Backstage aneb Kristy bez make-upu, ano vidíte, že má bezchybnou pleť i bez něj :-)
     

9 komentářů:

  1. To je krása, chtěla jsem se jen zeptat, jaký druh umělých řas od E.L.F. to jsou- v nabídce mají Dramatic, Natural atd..ptám se proto že se mi moc líbí a když vidím jak jsou na očích úžasné, tak bych si je třeba tak pořídila na nějakévýjimečné události:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Řasy jsou ze zimní kolekce, ale dost jsem si upravila. Lepidlem jsem poslepovala poslední třetinu, na kterou jsem ještě nanesla zlaté třpytky a nalepila flitry.

      Vymazat
  2. Takové "typické líčení" k vodě :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je foto make-up, nikde není psáno, že je to líčení na koupaliště...

      Vymazat
  3. Tohle se ti moc povedlo. Je to krásné a modelce to moc sluší. Hned bych chtěla být na jejím místě. To jí závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný komentář. Opravdu mě potěšil. Hezký den Katka.

      Vymazat
  4. Pro mne ze tvych liceni zatim absolutni jednicka! Kristyna je uzasne tvarna modelka a ty moc sikovna vizazistka, mela bys to zkusit nekde v casopise!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Musím se přiznat, že jsem byla sama překvapená, jak Kristýně zlatá barva slušela! :-)

      Vymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)