Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


pátek 20. září 2013

Freckles redhead beauty

Podzimní zrzečka

Už dlouho jsem sháněla modelku podzimního typu. A nic. Až najednou, mě sama od sebe kontaktovala Iveta. Chtělo se jí vyzkoušet si roli modelky před objektivem se zajímavým make-upem. Někdy si Vás věci co moc chcete vyhledají prostě samy :-). Tímto děkuji Ivetě za svolení ke zveřejnění, myslím, že se nemá opravdu za co stydět!

Vlasy:
Iveta má přírodní nebarvené vlasy, které jsou velmi husté a přírodně zvlněné. Do vlasů jsem nejdříve vetřela gel pro ochranu před teplem a po té jsem vlasy natočila kulmou se širokým průměrem. Prsty jsem pak prameny pročesala a zafixovala tekutým voskem. (Oboje stylingové přípravky jsou od Avonu).

Make-up:

Pleť:
Podkladová báze E.L.F. clear
Korektory Inglot (Peach, L100)
True match Rimmel 100 make-up
Affinitone pudr Maybelline
Bronzer E.L.F. cool bronze
Fixáor make-upu Sephora mist

Oči č.1:
Báze Milani
Paleta E.L.F. neutral
Gelová linka E.L.F.
Řasenka Clinique High impact
Stín na obočí Inglot 566 a vosk 572
Umělé řasy Ebay
Lepidlo DUO

Rty č. 1:
Rtěnka Avon tempentress

Oči č. 2:
Báze Milani
Paleta E.L.F. neutral
Modrá a zelená kovově lesklá z palety Manly 120
Tekutá linka E.L.F.
Řasenka Clinique High impact
Stín na obočí Inglot 566 a vosk 572
Umělé řasy Ebay
Lepidlo DUO

Rty č. 2:
Tužka na rty Cupids´bow Benefit
Lesk na rty Make up factory clear

č.1. wine lips

č.1. 


č.1

č.2. á la letuška

č.2 á la Lana Del Ray

č.2 á la obálka na Cosmopolitan

č.2

č.2




5 komentářů:

  1. Mohla jsi říct mně. Určitě mám víc pih. Nejvíc se líbí v modré průsvitné halence.

    OdpovědětVymazat
  2. Hi there, I found your site by way of Google whilst searching for a related subject, your web site
    got here up, it appears great. I've bookmarked it in my google bookmarks.

    Hello there, just turned into alert to your blog thru Google, and found that it's really informative.

    I am gonna watch out for brussels. I will be grateful
    in case you continue this in future. Lots of people will probably be benefited out of your
    writing. Cheers!

    my web blog - online metronome tap

    OdpovědětVymazat
  3. Paní Lucie mohla bych Vás poprosit, jestli byste mi mohla sdělit v jakém programu fotky retušujete? Skoro to není poznat, že jsou retušované a přesně takový program bych potřebovala. Jsem samouk a všechny programy co mám, tak dobré nejsou. Děkuji

    Květa Veselá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květo, nejsem Lucie, ale Kateřina :-) Fotky nejsou retušovány jak myslíte, jsou jen dokontrastovány v obyčejném Picassu. Důležité je už samotné focení, ne vždy je výsledná fotka dílem rozsáhlé retuše.

      Vymazat
  4. Krasna modelka, rozhodne zajimavy typ! Nejvis se mi libi ta fotka se zaplavou perel, a fotka se satkem na krku.

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)