Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


čtvrtek 3. října 2013

Memories of Spring

VZPOMÍNKY NA JARO

S mojí nejlepší kamarádkou a dvorní modelkou Kristýnou nás napadlo, nechat se zvěčnit na společných fotografiích. Svitavský fotograf Mirek Odvárka, splňuje dokonale mé požadavky na dobrého fotografa. Je to pohodový člověk. Při focení panuje přátelská atmosféra, ale při tom dokáže upřímně říct, když nevypadáte úplně nejlépe, a pomůže s lepší pózou či výrazem. Což opravdu oceňuji. Při focení si užijete spoustu legrace, ale hlavní náplní stále zůstává focení :-)) Vše má skvěle promyšlené a je velmi pečlivý. Spolupráci s ním prostě všem můžu jen doporučit :-)

Fotky jsme chtěly vyloženě romanticky laděny, rozkvetlá louka nás proto napadla hned. :-) Líčení máme s Kris stejné, bohužel jsem si nějak zapomněla říct o detailní fotku líčení, ale myslím, že mi to pro jednou odpustíte. ;-)

Pleť:
Benefit POREfessional báze
Korektory Inglot peach a 200, 201
Make-up Guerlain Parure extreme 2 a 3
HD elf pudr translucent
HD tvářenka elf Encore

Oči:
Báze Benefit yellow
Paleta stínů Manly 168 odstínů
Tekuté linky elf black
umělé řasy z ebay
černá kajalová tužka Korres
řasenka Guerlain G noir

Rty:
Lesk na rty Guerlain 800

A jak se líbí fotky vám? Máte raději foky barevné nebo černobílé? Budu moc ráda, když mi dáte vědět.
Katka

Luční





















1 komentář:

  1. Všechny fotky jsou krásné. Kéž bych měla také takovou kamarádku. Vypadáte báječně. Jen ta poslední na mne nepůsobí úplně uvolněně, pohodově, přirozeně. Není to jednoduché, já vim.

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)