Translate

Autorská práva

Všechy mé fotografie, texty a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Nesmějí být použity nebo šířeny jakýmkoliv způsobem bez mého výslovného souhlasu. KM.LUCY MAKE-UP ARTIST 2013


sobota 5. října 2013

Wild roses

DIVOKÉ RŮŽE

Dnes mám pro vás jedno nehtové zdobení. Protože,nejsem zase taková fanynka do přezdobených nehtů, rozhodla jsem se ozdobit nehty jen 2 a srazit zdobení tělovým lakem. Myslím, že výsledek se opravdu podařil, nehty na mě působí velmi elegantně. :-)

Jako base coat jsem opět použila Milani, nude lak je od americké značky Jordana v odstínu Chiffon, červený lak s drobounkými glitry je Milani v odstínu Ruby jewels. Samotné růžičky jsou namalovány stejným lakem a vykresleny jsou křídově bílým lakem od Gabriella Salvete a lístečky jsou vykresleny laky Essence v odstínu We rock the green a L.O.L.

Roses nails

Růže 


Roses

2 komentáře:

  1. Krasne vyuziti cervene tak, aby nebyla prilis kriklava. Ruzicky musely dat spoustu prace, to bych nikdy nezvladla!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné nehty!!! Vážně tě obdivuji, protože já si svedu nalakovat nehty tak jednou barvou a to ještě ne dokonale :D Takže o žádném zdobení nemůže být ani řeč :D... Jsi šikula :))

    OdpovědětVymazat

Všechny Vaše komentáře mě moc potěší. :-)